Frakt och leverans
Vad kostar frakten?

Leveransmetoder och fraktavgifter

Sinful skickar alla paket med PostNord eller DHL, som erbjuder leverans till DHL Service Point.

Vad kostar frakten?

Du har olika fraktalternativ hos Sinful beroende på hur stor din order är.

Beställningar under 700 kr:

- DHL Service Point, 2-4 vardagar, 39 kr
- PostNord 1:a-klass Brev, 1-4 vardagar, 35 kr*
- PostNord Postpaket, 1-3 vardagar, 49 kr
- PostNord Hemleverans, 1-3 vardagar, 69 kr

*Tänk på att 1:a-klass Brev inte är spårbara. Vid detta leveranssätt får du avisering via brev. Du får en länk där du kan se när paketet har levererats till din brevlåda eller eventuellt till ett postombud för uthämtning.
Vill du få en spårningslänk på mail, så att du kan följa ditt paket, välj ett annat fraktalternativ.

Beställningar över 700 kr:

- DHL Service Point, 2-4 vardagar, 0 kr
- PostNord Postpaket, 1-3 vardagar, 0 kr
- PostNord Hemleverans, 1-3 vardagar, 69 kr

Hämta dina varor hos Sinful

Sinful.se är en webbutik och har inga fysiska butiker som du kan besöka. Det är tyvärr inte möjligt att komma till vårt lager och hämta dina varor.

Leverans till Åland

Om du bor på Åland ber vi dig att beställa från vår finska hemsida, www.sinful.fi. I kassan väljer du Ahvenanmaa under land (Maa), så kommer dina varor rätt.

Hur lång är leveranstiden?

Leveranstid

Vi strävar alltid efter att skicka ditt paket samma dag som du gör din beställning - för att få din specifika leveranstid, kolla vad det står på din lokala transportör i kassan.

Vi erbjuder olika möjligheter och val av transportörer ,och leveranstider - du kan få det precis som du vill! Se alla våra leveransalternativ i kassan.

Så fort vi har skickat ditt paket får du ett mejl med en track and trace-länk, så att du kan följa ditt paket hela vägen hem till dig.

Vi har alltid 97% av varorna på lager för omgående leverans. Om du däremot har beställt en vara som är slutsåld hos Sinful.se, då måste du räkna med en längre leveranstid. Du får ett bekräftelsemail på att din vara har skickats, när ditt paket lämnar vårt lager. Skulle en vara sälja slut hos vår leverantör, då får du naturligtvis besked om detta.

Lägger du en beställning som består av både lagervaror och beställningsvaror skickas ditt paket först när ordern är komplett. Det framgår tydligt i din “Varukorg”, om en vara du önskar köpa  inte finns på lager.

Tänk på att du som kund alltid har rätt att häva ett köp och få pengarna tillbaka, om det uppstår dröjsmål med leveransen.

Enligt Konsumentköplagen ska dina varor levereras senast 30 dagar efter att du beställt dem, om inget annat har avtalats. Det gäller både beställningar i fysiska butiker och på nätet.

Om du vill häva köper på grund av dröjsmål, har du rätt att få dina pengar tillbaka inom 14 dagar.

Hur ser mitt paket ut?

Diskret leverans

Neutralt emballage

När du beställer varor från Sinful.se behöver du inte oroa dig för att grannen eller den som står bakom dig i kön hos postombudet ska se vad det är du har köpt. Våra varor levereras i neutrala pappkartonger helt utan namn och logotyp.

Diskret leveransNeutralt emballage

Diskret avsändare

Även adresslappen på ditt paket är neutral och bär inte Sinfuls namn eller logotyp. Som avsändare på ditt paket anges Mcompany ApS.

Diskret avsändare

Var är mitt paket?

Spåra din försändelse

När ditt paket lämnar vårt lager mottar du ett mail med en länk till Postnord eller DHL, så att du kan spåra paketet. Det kan ta upp till 24 timmar innan du kan se ditt paket på Postnords eller DHLs Track & Trace-sida.

Menu

Kontakta kundservice

0410 - 880 213

service@sinful.se